مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-06سياسي

سفر متفاوت یک امام جمعه با تشریفات خاص


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در سفری 2 روزه به تعدادی از محروم ترین و صعب العبورترین روستاهای شهرستان کوهرنگ رفت تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند و پای درددل اهالی این روستاها بنشیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در سفر 2روزه به روستاهای شهرستان کوهرنگ، با مردم روستاهای سه جو، بادام شیرین علیا و سفلی،گاوشیر، الورگ، تپاه علیا و سفلی، موچان و دره هندو که فاقد هرگونه راه ارتباطی، خدمات رفاهی، بهداشتی و آموزشی هستند، دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شب را در کنار مردم روستای الورگ سپری کرد و در جمع اهالی گفت: طبق گزارشات رسیده حدود 35 روستا در شهرستان های کوهرنگ و اردل فاقد امکانات راه، برق، امکانات بهداشتی و حتی امکانات آموزشی هستند.

وی با بیان اینکه به منظور لمس مشکلات مردم روستا از نزدیک مقرر شد سری به این روستاها بزنیم و به سرکشی های فوری بسنده نکنیم، افزود: همیشه به مسؤولان عزیز عرض کرده ام که سعی کنید مشکلات مردم را از نزدیک حس کنید و ببینید با چه مشکلاتی مواجه هستند.

نکونام با تأکید بر اینکه اراده جمهوری اسلامی بر رفع محرومیت و خدمت به نیازمندان است، اظهار داشت: بر خود تکلیف دانستم تا جویای احوال مردمی شوم که از امکانات اولیه هم محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر متفاوت یک امام جمعه با تشریفات خاص

سفر متفاوت یک امام جمعه با تشریفات خاص