مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-06سياسي

هنرمندان برای سردار سلیمانی کم گذاشتند/ قولی که به بهای خون حاج قاسم تمام شد+صوت


من طراحی دیگری انجام دادم که ایده اولیه اش برگرفته از این سخن سردار سلیمانی بود که : «ما به مردم قول دادیم آنها را به کربلا ببریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، این روزها که حماسه ای به نام پیاده روی اربعین در حال رقم خوردن است هر کسی به فراخور توان و کاری که می تواند انجام دهد سعی می کند به نوعی خود را شریک این حرکت معنوی کند.

بهنام شیرمحمدی از هنرمندان جوان کشورمان که در زمینه طرح و نقاشی گرافیکی فعالیت می کند مدتی است که آثارش گره خورده به نام سردار شهید قاسم سلیمانی.

به بهانه اثری که این روزها به مناسبت ایام اربعین منتشر شده، با او به گفت وگو نشستیم.

*اثری که از دل برآمد و بر دل نشست شیرمحمدی در جواب این سؤال که آیا این اولین اثر شما با موضوع سردار سلیمانی است، می گوید:  نه من چندین کار با موضوع این سردار اسلام طراحی و اجرا کردم و این دومین همکاری من با برادران حشدالشعبی است و احمد صائب که خود اهل عراق است در خلق این اثر مرا همراهی کرده است.

او همچنین می افزاید: اولین کاری که من برای گروه حشد الشعبی انجام دادم، طرحی بود که در دومین سالگرد حاج قاسم و ابومهدی المهندس منتشر شد و در اجتماع بزرگ ملت عراق به مناسبت این روز مورد استقبال قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان برای سردار سلیمانی کم گذاشتند/ قولی که به بهای خون حاج قاسم تمام شد+صوت

هنرمندان برای سردار سلیمانی کم گذاشتند/ قولی که به بهای خون حاج قاسم تمام شد+صوت