مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-06ورزشي

رضایی: برای کسب مدال به مراکش می رویم/مسابقات جهانی پاریس برای ما مهم است


سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام 11 ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال به مراکش می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهمن رضایی از اعزام 11 ورزشکار طلایی پارادو و میدانی به مسابقات بین المللی مراکش در روز جمعه 18 شهریورماه خبر داد و اظهار داشت: 11 ورزشکار اعزامی مدال آوران طلایی بازی های پاراآسیایی جاکارتا و است که از نظر فنی و رکودی دو و میدانی کاران خود را مورد ارزیابی و محک قرار دهند و در جریان وضعیت آمادگی خود باشند.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی افزود: برای شرکت در مراکش دوومیدانی کاران 9 دوره ی 20 روزه در اردو های تیم ملی حضور داشتند و همه در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از مسابقات مراکش امسال تورنمنت دیگری برای دو و میدانی کاران پیش بینی شده است یا خیر عنوان کرد: بعد مسابقات مراکش بلا فاصله اردوی ورزشکاران طلایی را با برنامه ریزی کمیته ملی پارالمپیک ادامه خواهیم داد تا در اواخر سال در مسابقات فزاء امارات شرکت کنند که بهترین تورنمنت برای دوومیدانی کاران در سال 2023 خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در سال آینده 2 رویداد مهم مسابقات جهانی پاریس که در تیر ماه برگزار می شود و بازی های های پاراآسیایی هانگژو در مهرماه داریم که تلاش بر این است در هر دو رویداد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: برای کسب مدال به مراکش می رویم/مسابقات جهانی پاریس برای ما مهم است

رضایی: برای کسب مدال به مراکش می رویم/مسابقات جهانی پاریس برای ما مهم است