مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-06سياسي

سنددار شدن زمین های کشاورزی از خرد شدن اراضی جلوگیری می کند


با توجه به مستعد بودن استان در حوزه کشاورزی با سنددار کردن اراضی مردم و ارائه الگوهای کشت مناسب می توان شاهد شکوفایی حوزه کشاورزی بود و از خرد شدن اراضی نیز جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در جلسه شورای قضایی استان با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر ضرورت تسریع سند دار کردن اراضی کشاورزی مردم خراسان شمالی تاکید و اظهار کرد: با توجه به مستعد بودن استان در حوزه کشاورزی با سند دار کردن اراضی مردم و ارائه الگوهای کشت مناسب و انجام روش های متداول در توسعه این بخش می توان شاهد شکوفایی حوزه کشاورزی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه وجود سند از خرد شدن اراضی جلوگیری می کند، گفت: در صورت عدم ارائه سند، زمین یکپارچگی خود را از دست می دهد و اگر در آینده بخواهیم سیستم های نوین کشاورزی را راه اندازی کنیم با کوچک شدن زمین این موضوع منتفی می شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: امروزه همه به سمت تجمیع اراضی و تشکیل تعاونی های بزرگ کشاورزی سوق پیدا کرده اند لذا این اسناد موجب می شود سهم آورده ملکی اشخاص دقیق باشد و امکان تجمیع در قالب سند سریع تر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار شدن زمین های کشاورزی از خرد شدن اراضی جلوگیری می کند

سنددار شدن زمین های کشاورزی از خرد شدن اراضی جلوگیری می کند