مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-06اقتصادي

نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز با حضور ستاری افتتاح شد


با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری هشتادمین خانه خلاق کشور، نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز  با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز افتتاح شد و وی از نمایشگاه محصولات خلاق مستقر در این خانه خلاق و نوآوری بازدید کرد.

شناسایی طرح های خلاق و نوآورانه در حوزه های مختلف علوم انسانی و صنایع خلاق، جذب و حمایت از ایده ها و محصولات خلاق با رویکرد صادراتی و توسعه بازار صادراتی، ایجاد شبکه ها و سامانه های راهبری، ارائه مشاوره های تخصصی، آموزش، ساخت و تولید، افزایش کیفیت، دسترسی، بهره وری و رقابت پذیری و تولید، توسعه محصول و زیر ساخت و توانمندسازی از خدمات این خانه خلاق و نوآوری است.

در این آیین با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی، خانه های خلاق در شهرستان های مرند و سراب نیز به شکل ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

سعید جعفری راد رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  نیز در این مراسم با بیان اینکه از سال 1397 تاکنون تعداد شرکت های دانش بنیان زیر نظر پارک استان از 92 مورد به 223 مورد افزایش یافته است، گفت: تعداد شرکت های مستقل نیز در این مدت از 112 مورد به 476 شرکت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز با حضور ستاری افتتاح شد

نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز با حضور ستاری افتتاح شد