مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-06اقتصادي

برای جذب سرمایه گذاران در کردستان، فرش قرمز پهن می کنیم


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: ما باید برای جذب سرمایه گذاران در استان فرش قرمز پهن کنیم تا بتوانیم زمینه جذب آنان را فراهم کنیم و فعالان این عرصه هم باید برای ایجاد حتی یک شغل در استان تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی پور در همایش تقدیر از تعاونگران برتر استان کردستان که در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: سهم کردستان در ایجاد اشتغال سال جاری 33 هزار و 517 شغل است که تاکنون 16 هزار و 732 نفر از این آمار محقق و ثبت در سامانه رصد شده است.

وی افزود: کردستان در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال در سال های گذشته جزو استان های آخر کشور بود که در این راستا دولت سیزدهم اشتغال پایدار را در دستور کار خود قرار داده و براین اساس از تمام شغل های ثبت شده در سامانه رصد راستی آزمایی صورت می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد: مسئولان ذیربط در بخش تعاون باید مشکلات و معضلات تعاونی ها را با جدیت پیگیری کنند چراکه دولت اهتمام جدی برای توسعه تعاونی ها را در دستور کار دارد و در این راستا بانک ها نیز باید حمایت خود را از تعاونی ها بیشتر کنند.

رشیدی پور گفت: بانک ها در کنار دریافت تضمین های خود از سرمایه گذاران و تعاونگران، زمینه تسهیل اعطای تسهیلات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جذب سرمایه گذاران در کردستان، فرش قرمز پهن می کنیم

برای جذب سرمایه گذاران در کردستان، فرش قرمز پهن می کنیم