مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-06پزشكي

روند نزولی مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت


روند مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت سیر نزولی گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد بر اساس گزارش علوم پزشکی مشهد، روند مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت سیر نزولی گرفته است.

= محمد حسن درخشان مدیر توسعه و ارتقاء شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز منتخب روند کاهشی یافته، اما تعداد بیماران و موارد مثبت به شرایط قبل از پیک هفتم نرسیده است.

وی افزود: بیماران زیادی هستند که به مراکز خصوصی و مطب ها مراجعه می کنند که آمار این افراد در سامانه سینا ثبت نمی شود، اما هم اکنون شاهد روند کاهشی در آمار مبتلایان هستیم.

مدیر توسعه و ارتقاء شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: درصد پی سی آر مثبت 18 تا 21 درصد رسیده و در موارد تست رپید نیز شاهد کاهش آمار موارد مثبت هستیم، اما این آمار هنوز با شرایط قبل از موج هفتم کرونا متفاوت است.

درخشان با بیان اینکه با توجه به حضور میلیونی زائران در دهه آخر صفر در مشهد، در صورت رعایت نکردن دستور های بهداشتی شاهد عود دوباره بیماری خواهیم بود، ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم از موج احتمالی بیماری بعد از حضور زائران در دهه آخر ماه صفر محفوظ بمانیم باید عموم مردم، دز یادآور واکسن خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت

روند نزولی مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت