مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 09:222022-09-06سياسي

زیرپوست حاشیه کرمان؛ از زندگی در خاک و بدون آب تا تاخت وتاز زمین خواران


زندگی در حاشیه شهر کرمان داستان های عجیب و غریبی دارد، از مردم فقیری که در کوچه های خاکی بدون آب و برق و گاز زندگی می کنند تا زمین خوارانی که همچنان می تازند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: زندگی در حاشیه شهر کرمان داستان های عجیب و غریبی دارد، از مردم فقیری که در کوچه های خاکی بدون آب و برق و گاز در بدترین شرایط بهداشتی و امنیتی زندگی می کنند تا زمین خواران قلچماقی که همچنان می تازند و برای خوردن زمین های دولت ابایی از هیچ کس ندارند.

دغدغه ها و ترس های بی پایان بچه های حاشیه شهر امیرعباس، ابوالفضل، آرمین و ارسلان، بچه محل هستند، محله آنها اما مثل دیگر محله های کرمان نیست، آنجا نه خبری از مدرسه، کوچه های آسفالت و پارک است و نه حتی خبری از آب، برق و گاز درست و حسابی، هوا که گرم می شود و مصرف آب در شهر بالا می رود، دیگر آب به محله این پسرها نمی رسد.

همراه با رییس کل دادگستری استان کرمان به شهرک شهید همت یا همان شهرک صنعتی می رویم، این منطقه یکی از 13 منطقه حاشیه نشین شهر کرمان است.

شهرک صنعتی نه رنگ شهر دارد و نه رنگ روستا، در کنار خانه های آجری می توانی مزرعه خانواده فقط می تواند روزی یک 20 لیتری آب پر کند و به خانه ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرپوست حاشیه کرمان؛ از زندگی در خاک و بدون آب تا تاخت وتاز زمین خواران

زیرپوست حاشیه کرمان؛ از زندگی در خاک و بدون آب تا تاخت وتاز زمین خواران