مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 07:422022-09-06اجتماعي

سنجش 20 هزار نوآموز زنجانی برای سال تحصیلی جدید


رییس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون 20 هزار دانش آموز زنجانی برای سال تحصیلی جدید مورد سنجش قرار گرفتند.

- فاطمه باغبانی، رییس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سنجش نوآموزان ابتدایی برای سال تحصیلی 1402- 1401 در دست اقدام است.

رییس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برآورد و پیش بینی این اداره سنجش 21 هزار دانش آموز در سال جاری است، اضافه کرد: 18 پایگاه برای سنجش نوآموزان در نواحی 14 گانه آموزشی زنجان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان تا اواخر نیمه دوم شهریور ماه ادامه دارد، اضافه کرد: افرادی که در مرحله نخست نیازمند بررسی دقیق و سنجش تشخیص داده شده اند به مرحله تخصصی ارجاع داده می شوند.

باغبانی با اشاره به اینکه تاکنون 20 هزار دانش آموز مورد سنجش قرار گرفتند، ادامه داد: تعدادی از این نوآموزان به مرحله تخصصی ارجاع داده شده اند.

رییس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در هر 14 منطقه آموزشی سنجش انجام شده است، خاطر نشان کرد: هر منطقه شهری و روستایی با توجه به تعداد دانش آموزان و حجم کار فعالیت سنجش را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش 20 هزار نوآموز زنجانی برای سال تحصیلی جدید

سنجش 20 هزار نوآموز زنجانی برای سال تحصیلی جدید