مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 07:422022-09-06اقتصادي

رتبه دوم زنجان در صنعت نساجی کشور/صنعت نساجی ظرفیت های بسیار خوبی دارد


نایب رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه صنعت نساجی استان رتبه دوم کشور را در اختیار دارد، گفت: طی سالهای گذشته این صنعت مظلوم بوده و موارد و مشکلات عدیده ای داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، برنامه بازدید یک روزه دکتر مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای نساجی استان به همت اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی سرجین بافت، لایی ساز، نیک ریس، اطلس جین بافت و واحدهای زیر مجموعه پرچین و پر ریس، پویا ریس ابهر، نساجی رازی ابهر و نخ و الیاف آپادانا ابهر بازدید و از نزدیک در روند کار و تولید این واحدها قرار گرفت.

محمود ضرابی، نایب رییس اتاق بازرگانی زنجان در جلسه جمع بندی بازدیدها با اشاره به اینکه صنعت نساجی استان رتبه دوم کشور این بخش را در اختیار دارد، اظهار داشت: طی سالهای گذشته این صنعت مظلوم بوده و موارد و مشکلات عدیده ای داشته، اما بازدید و هماهنگی مسولان استانی و کشوری نوید بخش روزهای پر از امید برای این صنعت خواهد بود تا در راستای توسعه این صنعت گام برداشته شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه طی سال های گذشته سرمایه گذاری خوبی در حوزه صنعت نساجی در استان زنجان صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم زنجان در صنعت نساجی کشور/صنعت نساجی ظرفیت های بسیار خوبی دارد

رتبه دوم زنجان در صنعت نساجی کشور/صنعت نساجی ظرفیت های بسیار خوبی دارد