مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 07:222022-09-06حوادث

کشف 8 دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تیزهوشی کارشناسان پلیس راهور 8 دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال توقیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با تیزهوشی کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان 8 دستگاه خودروی لوکس خارجی قاچاق که قاچاقچیان قصد داشتند با سند نمره کردن آن ها، پلاک جدید دریافت کنند، کشف و توقیف شدند.

وی با اشاره به اقدام هوشمندانه کارشناسان پلیس راهور گفت: در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد، مالکان این خودروها آن ها را با عنوان اینکه موتور و قطعات آن بازسازی شده برای دریافت پلاک جدید به مرکز تعویض پلاک می آوردند.

میرحیدری با بیان اینکه هوشیاری کارشناسان پلیس راهور دست این قاچاقچیان و جاعلان حرفه ای را رو کرد و در عملی کردن نقشه خود ناکام گذاشت، افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای قاچاق مکشوفه بالغ بر 500 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت جامعه دارند، بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل شده و مالکان خودروهای مذکور برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال

کشف 8 دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال