مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 22:272022-09-05سياسي

اولین رویداد سواد رسانه ای در استان تهران برگزار می شود


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران گفت: مرحله استانی رویداد تخصصی سواد رسانه ای با موضوع جهاد تبیین برگزار می شود.

- احمد بوربور مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران از اولین رویداد سواد رسانه ای خبرداد و اظهار کرد: مرحله استانی این رویداد به همت مرکز نهضت سواد رسانه ای(نسرا) سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شرکت در این رویداد برای عموم آزاد بوده و علاقمندان می توانند تا 15 مهر ماه سال جاری آثار خود را با محوریت جهاد تبیین به دبیرخانه ارسال و جهت اطلاع با شماره 02133393985 تماس بگیرند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران تاکید کرد: متقاضیان محترم باید آثار خود را در قالب سخنرانی، اینفوگرافی، موشن گرافی، پوستر و کتاب با محورهای تربیت رسانه ای، جریان شناسی، اقتصاد رسانه ای و فناوری های نوین ارتباطی با موضوع جهاد تبیین به دبیرخانه این سازمان ارسال کنند.

بوربور درباره هدف برگزاری این رویداد بیان داشت: استعدادیابی، توانمندسازی و افزایش تولید محتوا جهت آگاه سازی مردم از اهداف اصلی بوده همچنین این رویداد امکان معرفی و نمایش تولیدات علاقه مندان و مستعدین را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد سواد رسانه ای در استان تهران برگزار می شود

اولین رویداد سواد رسانه ای در استان تهران برگزار می شود