مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-05اقتصادي

تسهیلات مشاغل خانگی امسال تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش یافت


عبدی بدراق نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امسال تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به سال های گذشته 50 درصد رشد داشته و سقف این تسهیلات تا 30 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بانوان شاغل در منازل و یا آقایان دارای گواهینامه فنی و حرفه ای در رشته های پرورش قارچ، قالیبافی، خیاطی و غیره می توانند به دستگاه های مرتبط مانند جهادکشاورزی، اداره میراث فرهنگی، اداره ارشاد، اداره صمت، اداره بنیاد شهید و غیره مراجعه و پس از تشکیل پرونده از این تسهیلات برخوردار شوند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد بوده و علاقمندان به فعالیت در مشاغل خانگی می توانند با گذراندن دوره آموزشی و اخذ گواهینامه مربوطه از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان گلستان ادامه داد: سفر رییس جمهور و هیات دولت برکات خوبی برای استان گلستان داشت و رهاورد سفر دولت سیزدهم به گلستان در حوزه تعاون به استان دوهزارو 100 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 700 میلیارد تومان برای شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده است.

بدراق نژاد گفت: همچنین از رهاورد این سفر تسهیلات خوبی با کارمزد پایین و ارزان قیمت در حوزه های مختلف تبصره 18، اعتبارات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مشاغل خانگی امسال تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش یافت

تسهیلات مشاغل خانگی امسال تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش یافت