مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:372022-09-05اقتصادي

افتتاح شعبه عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در تهران


مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران به منظور عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی صبح امروز دوشنبه در تهران و در ساختمان این اتحادیه برگزار شد.

- اخبار شرکت ها؛ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت در بازار، به افزایش تولید و توزیع مویرگی محصولات اقدام کردیم و همین مساله موجب شد که تا حد زیادی موضوع التهاب قیمت سر و سامان پیدا کند.

نیکوهمت با بیان این که 204 شرکت تولید کننده خرد و عمده روغن موتور و فرآوردهای آن در کشور هستند، گفت: از این تعداد 4 پالایشگاه اصلی وجود دارد که 85 درصد تولید بر عهده آنها قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان تصریح کرد: به جز تولید این 4 پالایشگاه مابقی تولیدات که 15 درصد را دربرمی گیرد و حدود 200 شرکت متولی آن هستند، از روغن های بازیافت شده تولید می شود که روغن موتورهای تقلبی نیز در این دسته قرار دارند.

نیکوهمت ردیابی روغن های تقلبی را وظیفه نهادهای نظارتی دانست و گفت: در چنین شرایطی نهادهای نظارتی باید روغن های تقلبی را در بازار شناسایی کنند تا آسیبی به خودروها وارد نشود چرا که تنها قشری که از این موضوع متضرر می شود قشر ضعیف جامعه است که تمایل دارند روغن را با قیمت کمتر و ارزان تر خرید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعبه عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در تهران

افتتاح شعبه عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در تهران