مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:222022-09-05سياسي

توصیه های آیت الله وحید خراسانی به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید با صدور یک پیام، توصیه هایی به شرکت کنندگان پیاده روی اربعین حسینی بیان کرد.

متن پیام این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم زوار قبر سیدالشهداء علیه السلام اگر بدانند کجا می روند و به زیارت چه کسی مشرف می شوند، سر از پا در این سفر نمی شناسند.

جایی که می روند و مقصد آنان در این سفر، به بیان کسی که کلام او به منزله کلام خداست چون حجت بالغه الهیه است عرش خداست و آنچه برای ایشان در این مقصد منتهای مطلب است، آن است که آنان زوار خدایند.

قلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام: مَا لِمَنْ زَارَ قَبْرَ الْحُسَیْنِ علیه السلام؟ قَالَ: کَانَ کَمَنْ‏ زَارَ اللَّهَ‏ فِی‏ عَرْشِهِ‏.

قَالَ: قُلْتُ: مَا لِمَنْ زَارَ أَحَداً مِنْکُمْ [أَحَدَکُمْ‏]؟ قَالَ: کَمَنْ زَارَ رَسُولَ اللَّهِ‏ صلی الله علیه وآله.

حدیث صحیح که عقل را مبهوت می کند، این است: عن ابن محبوب، عن اسحاق بن عمار، قال: سمعت أبا عبد الله علیه السلام یقول: لیس نبیّ فی السموات والأرض إلا ویسألون الله تبارک وتعالی أن یؤذن لهم فی زیاره الحسین علیه السلام ففوج ینزل ففوج یعرج.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله وحید خراسانی به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین

توصیه های آیت الله وحید خراسانی به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین