مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 18:572022-09-05اقتصادي

طرح مطالعات پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت آغاز شد


طرح مطالعاتی پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت آغاز شد و در صدد توافق با قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مستضعفان جهت اجرا هستیم.

-  حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت با اشاره به بودجه 6 هزار میلیارد ریالی مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: 48درصد این مبلغ اعتبار عمرانی و 52درصد دیگر فعالیت های جاری شهرداری می باشد.

وی در ادامه افزود: طی 5 ماهه نخست سال، 1930 میلیارد ریال مجموع قراردادهای شهرداری به تعداد 44 مورد بوده  که بیشتر مربوط به پروژه های عمرانی است.

شهردار پاکدشت ضمن وعده شروع آسفالت ریزی محله ارکیده تا 3ماه آینده بیان داشت: طی 10 ماه گذشته بالغ بر 500 میلیارد ریال آسفالت به صورت مکانیزه و دستی در سطح شهر ریخته شده و برای ادامه این مهم تا پایان سال نیز 500 میلیارد ریال دیگر اعتبار پیش بینی شده است.

شیخ ویسی به حل مشکلات 90 درصدی تعاونی های با جمعیت 7 هزار نفری اشاره کرد و گفت: 6 تعاونی(امیرالمومنین، دانش، کوثر، فاز3 شهرداری، آسمان، مرجان) بحرانی ترین مشکلات را طی 15 سال گذشته داشتند که در آینده ای نزدیک برای مردم مجوز ساخت صادر خواهد شد.

 وی در تشریح اجرای پروژه کمربندی جنوبی شهر پاکدشت گفت: این پروژه مجزای از پروژه کمربندی جنوبی شهرستان بوده که طرح مطالعاتی آن آغاز و در صدد توافق با قرارگاه خاتم الانبیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مطالعات پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت آغاز شد

طرح مطالعات پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت آغاز شد