مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-05اقتصادي

نیاز ناوگان هوایی کشور به 550 فروند هواپیما/معارفه مدیرکل فرودگاه های کرمان


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: کشور به 550 فروند هواپیما برای 53 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و 10 فرودگاه مناطق آزاد و نفتی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا سیدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان کرمان اظهار داشت: قاسم زاده مدیرکل سابق فرودگاه های استان کرمان فرزند این استان بود و با شرایط فعلی که کشور دارد توانست وضعیت فرودگاه کرمان را به حد قابل قبول برساند.

 سیدی با اشاره به اینکه استحکام بنای ترمینال فرودگاه کرمان حداقل به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: هر کاری بتوانیم برای رونق و توسعه پنج فردگاه استان کرمان انجام خواهیم داد و 55 فرودگاه در کشور داریم که همه آنها مد نظر ما قرار دارند.

وی عنوان کرد: به غیر از فرودگاه کرمان بیش از 80 درصد هزینه های دیگر فرودگاه های استان کرمان از اعتبارات محلی مانند فرودگاه رفسنجان از شرکت مس و شرکت پسته، فرودگاه سیرجان گل گهر و منطقه ویژه اقتصادی و .

تامین شده است.

 سیدی با اشاره به اینکه ضمن عدالت در همه فرودگاه های کشور سهم فرودگاه های استان کرمان را به حق واقعی خود خواهیم رساند، تصریح کرد: حق استان کرمان نسبت به استان هایی که 100 درصد هزینه های آنها از محل اعتبارات ملی تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز ناوگان هوایی کشور به 550 فروند هواپیما/معارفه مدیرکل فرودگاه های کرمان

نیاز ناوگان هوایی کشور به 550 فروند هواپیما/معارفه مدیرکل فرودگاه های کرمان