مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-05فرهنگي

مسیرسازی و مسیریابی برای نوجوانان در «رویداد ملی استاپ موشن»


نشست رسانه ای و آیین رونمایی از پوستر «رویداد ملی استاپ موشن» صبح روز دوشنبه 14 شهریور ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این نشست سجاد عباسی معاون فرهنگی و نوجوان، امیررضا مافی رییس مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره و محسن مشرقی دبیر رویداد ملی استاپ موشن حضور داشتند.

هدف ما تنوع بخشی به سبد مصرفی نوجوانان است در ابتدای این نشست سجاد عباسی معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و منطقه ای فعال خواهد شد که در پاسخ به سیاست فراتهرانی است متأسفانه امروز حجم توجه به تهران به قدری زیاد است که تمام مسائل از دریچه تهران دیده می شود.

شکستن این حصر رسانه ای، توجه و تولید مستلزم این است که هنرمندان در مناطق خود فعال شوند و این روایت تک بعدی را تغییر دهند چون زبده ترین هنرمندان از سراسر ایران هستند و صرفاً محدود به تهران نیستند.

یکی از مهمترین اقدامات ما در مسیر برگزاری رویداد ملی استاپ موشن توجه به استان هاست تا نوجوانان را در استان ها شناسایی کنیم.

مسیر مشارکت کودکان و نوجوانان را هموار می کنیم امیررضا مافی هم در ادامه این نشست توضیح داد: مرکز انیمیشن حوزه هنری بر تولیدات متنوعی که در حوزه انیمیشن صورت می گیرد، تمرکز دارد و در پی آن است که این موارد را توسعه بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرسازی و مسیریابی برای نوجوانان در «رویداد ملی استاپ موشن»

مسیرسازی و مسیریابی برای نوجوانان در «رویداد ملی استاپ موشن»