مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-05بين الملل

پوتین: رژیم نئونازی کی یف مسئول تراژدی دونباس است


رییس جمهور روسیه «رژیم نئونازی» اوکراین را مقصر تراژدی در منطقه دونباس خواند و تصریح کرد که همه تلاش های مسکو برای حل مسالمت آمیز مشکل با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در اظهاراتی درباره عملیات ویژه کشورش در اوکراین، مسئولیت تراژدی در منطقه دونباس را متوجه رژیم نئونازی کی یف دانست و تصریح کرد که همه تلاش های مسکو برای حل مسئله به شکل مسالمت آمیز با شکست مواجه شد.

وی گفت: این [تراژدی] نتیجه اقدامات رژیم نئونازی و ملی گراست که در سال 2014 قدرت را [در اوکراین] در دست گرفت و بعد خصومت ها را در دونباس آغاز کرد.

او دو عملیات نظامی بزرگ [در دونباس] با استفاده از توپخانه، هوایی و تجهیزات سنگین و غیره انجام داد و این چیزی است که همچنان در آنجا اتفاق میفتد.

  پوتین در ادامه گفت که وظیفه روسیه است به مردم دونباس که در مواقعی از سرزمینشان شجاعانه و بهتر از یک ارتش حرفه ای دفاع کردند ، کمک کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، روسیه عملیات نظامی ویژه در اوکراین را به دستور پوتین بعد از درخواست کمک دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در دونباس برای دفاع از آن ها در مقابل حملات نیروهای مسلح اوکراین آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: رژیم نئونازی کی یف مسئول تراژدی دونباس است

پوتین: رژیم نئونازی کی یف مسئول تراژدی دونباس است