مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-05سياسي

مصوبه حجاب و عفاف شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود/ قائل به بگیر و ببند نیستیم


باید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث عفاف و حجاب اجرا شود تا شاهد وضعیت نابسامان حجاب در جامعه نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند حجت الاسلام صادق رحیمی ظهر امروز در یادواره شهادت آیت الله قدوسی در مصلی نماز جمعه اظهار کرد: ما در بحث کند و مردم را نسبت به آینده بدبین کند، همه بدانند که ایجاد یاس و نومیدی در جامعه گناهی بزرگ به حساب می آید.

وی از هماهنگی سران قوا به ویژه دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم سخن گفت و افزود: امروز سران سه قوه با یکدیگر هماهنگ هستند و تمام تلاششان این است که در سطح کشور محرومیت زدایی کرده و به مردم خدمت کنند.

صادقی در ادامه با تمجید از  تشکیل ستاد تالیف قلوب گفت: این ستاد یکی از ابتکارات خوب دادگستری همدان است که بر اساس آن چنانچه کسی جرمی انجام داد در صورت تامین خسارت وارده و عذرخواهی از طرف مقابل می تواند بین طرفین سازش بوجود آورده و این روحیه را بین مردم تقویت می شود.

وی با بیان اینکه برخوردهای تنبیهی مد نظر ما نیست افزود: چنانچه بتوانیم روحیه سازش را در بین مردم تقویت کنیم تعداد پرونده های وارده به دادگاه ها کمتر شده و اطاله دادرسی کاهش پیدا می کند.

عضو شورای عالی قضایی از تلاش برای کم کردن اشتباهات از سوی قضات خبر داد و افزود: به منظور کاهش اشتباه قاضی در صدور آراء قضات تجدید نظر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه حجاب و عفاف شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود/ قائل به بگیر و ببند نیستیم

مصوبه حجاب و عفاف شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود/ قائل به بگیر و ببند نیستیم