مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-05پزشكي

32 درصد کرونایی های خراسان رضوی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 32 درصد از بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش های مراقبت ویژه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه 32 درصد از بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش های مراقبت ویژه قرار دارند اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون ناقص داشته اند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر 226 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 69 نفر از این تعداد در بخش های مراقبت ویژه قرار دارند.

وی با بیان  اینکه در  مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز 175 بیمار مبتلا یا مشکوک در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که 62 نفر از این بیماران در بخش های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار دارند خاطر نشان کرد: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار در جلوگیری از ابتلا به نوع شدید بیماری کرونا، واکسیناسیون است و از عموم گروه های هدف درخواست می شود نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد کرونایی های خراسان رضوی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند

32 درصد کرونایی های خراسان رضوی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند