مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-05حوادث

کشف 313 کیلو مواد افیونی شیشه در ایرانشهر


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 313 کیلو مواد افیونی شیشه توسط ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در یکی از محلات این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار طاهری در حاشیه بررسی کشفیات انتظامی ایرانشهر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای یک باند مواد مخدر دست یافتند که اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت حرفه ای از یکی از مناطق صعب العبور و در مخفیگاه خود در منطقه ایرانشهر به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند، افزود: روز گذشته ماموران انتظامی ایرانشهر برابر رصد صورت گرفته مبنی بر حمل وجابجایی مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان و پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران عرصه را برخود تنگ دیده وخودرو سواری حامل بار موادمخدر را رها و با یک دستگاه سواری دیگر از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودروی مزبور 313 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 20کیلو و500  گرم از نوع تریاک کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 313 کیلو مواد افیونی شیشه در ایرانشهر

کشف 313 کیلو مواد افیونی شیشه در ایرانشهر