مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:472022-09-05سياسي

دستورات اژه ای برای رفع موانع تولید


هیچ مقوله ای از جمله رسیدگی به مسائل یک بنگاه تولیدی نباید سبب توقف و تعطیلی تولید و اشتغال در آن بنگاه شود و این نکته ای است که همه مسئولان قضایی باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، امروز (دوشنبه 14 شهریور) طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: حماسه بزرگ عاشورا و اربعین در مسیر تاریخ همچنان در حال جوشش و فزونی است و این نور و این جریان در شریان های تاریخ ساری و جاری است و زمینه ساز ظهور حضرت بقیهالله الاعظم (عج) خواهد شد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اشتیاق دلدادگان حسینی برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین و عشق نامحدود به اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی، گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین، یک حرکت عظیم مردمی است؛ البته همه ما باید برای برگزاری هر چه باشکوه تر و مطلوب تر این راهپیمایی میلیونی تلاش کنیم؛ لذا مسئولان قضایی استان های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند در ارائه خدمات ممکن به زائران اهتمام ویژه داشته باشند.

  رییس دستگاه قضا در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قدوسی، این شهید بزرگوار را مظهر خستگی ناپذیری و نظم و انضباط دانست و به ذکر خاطراتی از اصرار و پافشاری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات اژه ای برای رفع موانع تولید

دستورات اژه ای برای رفع موانع تولید