مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-05ورزشي

حمایت کیهان از برکناری اسکوچیچ و طعنه به چشمک زدن میثاقی


جریان مفسدفعال در فوتبال از وعده سالم سازی فوتبال که رییس جدید فدراسیون فعلا فقط حرفش را زده است، به شدت به ترس و هراس افتاده و از احتمال زیاد برکناری سرمربی فعلی تیم ملی که نماد عینی و سمبل غیر قابل انکار حضور دلالی رسوا و پیشانی سفید در فوتبال ایران است وحشت کرده.

-     روزنامه کیهان با طعنه به چشمک زنی اخیر محمد حسین میثاقی او را از این سوء تفاهم درآورد که انتقادهای قبلی این روزنامه از عادل فردوسی پور و حمایت از رییس مجری فوتبال برتر را به مثابه مخالفت با رییس جدید فدراسیون فوتبال و جانب داری از خط تخریب مهدی تاج در تلویزیون نپندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران سید سعید مدنی در روزنامه کیهان امروز دوشنبه 13 شهریور 1401 نوشت:      رییس جدید فدراسیون فوتبال اگر واقعا بخواهد آنچنان که بعد از انتخاب شدن گفته است، در جهت اصلاح فوتبال گام بردارد و شر جریانات اختاپوسی و دلالی فاسد و اخلالگر را از سر فوتبال کم کند ، تردید نداشته باشد- نه ایشان بلکه هیچ کس تردید نکند- که با سنگین ترین هجمه ها و حملات و سمپاشی ها و لجن پراکنی ها رسانه ای(به سرکردکی بعضی سایت های بدنام وتبعیت محض در حد پادویی بعضی برنامه های چشمک زن!! سیما) وغیر رسانه ای رو به رو خواهد شد، چنان که هنوز کار را شروع نکرده است، با این هجمه سنگین که سنگین تر هم خواهد شد، مواجه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کیهان از برکناری اسکوچیچ و طعنه به چشمک زدن میثاقی

حمایت کیهان از برکناری اسکوچیچ و طعنه به چشمک زدن میثاقی