مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-05سياسي

ستاد اربعین: بیماران و سالخوردگان از انجام سفر اربعین خودداری کنند


ستاد اربعین حسینی با توجه به فصل گرما و ازدحام جمعیت، از سالخوردگان و افراد بیمار خواست از انجام سفر اربعین خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی توصیه های بهداشتی و محدودیت های جدیدی را اعلام کرد و از سالخوردگان و افراد بیمار خواست از انجام سفر اربعین و سفر به عراق بپرهیزند.

 متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می رساند به منظور تامین امنیت جان و حفظ سلامت زائران گرامی و با توجه به تاکیدها و توصیه های بهداشتی و لیست محدودیت های اعلامی در سامانه سجا و نیز فصل گرما، توصیه می شود افرادی که به شرایط و بیماری های زیر مبتلا هستند از اعزام و سفر به عتبات عالیات پرهیز کنند: الف ـ موارد مدنظر دفتر جمعیت، توام با رفتارهای غیرقابل انتظار ویروس در ازدحام جمعیت و تجمع بیش از حد، مشکل مهم دیگر برای گروه های آسیب پذیرِ سالمندان ، مادران باردار و مادران دوره نقاهت پس از زایمان، نوزادان و کودکان در  هر دو جنس است .

ب ـ موارد مدنظر دفتر بیماریهای غیرواگیر کمیته بهداشت و درمان اربعین بیماران دیابتی با زخم یا عفونت اندام بیماران دیابتی که مشکل کلیوی دارند بیماران مبتلا به رتینوپاتی پیشرفته بیماران دارای عوارض و علایم قلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اربعین: بیماران و سالخوردگان از انجام سفر اربعین خودداری کنند

ستاد اربعین: بیماران و سالخوردگان از انجام سفر اربعین خودداری کنند