مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-05سياسي

ستاد مبارزه با جرائم خشن در استان قزوین تشکیل می شود


با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه، ستاد مبارزه با جرائم خشن در استان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در اولین نشست فصلی قضایی و انتظامی که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل برگزار شد، گفت: اهمیت حوزه فرهنگ بر کسی پوشیده نیست و نفوذ در مسائل فرهنگی کم هزینه ترین راه دشمن برای ضربه زدن به جامعه ما است و باید نسبت به این موضوع هشیار باشیم.

وی افزود: اگر امروزه در حوزه مسائل فرهنگی شاهد برخوردها هستیم، به دلیل ستاد مبارزه با جرائم خشن در استان تشکیل می شود وهمچنین در تمامی مراجع قضایی شعب ویژه تشکیل خواهد شد و به شهروندان اطمینان می دهیم که در مسیر مبارزه با جرائم خشن کوتاه نخواهیم آمد و قطعاً دست کسانی که دست به قمه، شمشیر و.

می برند و برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت می کنند، قطع خواهیم کرد و هشدار می دهیم که مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با جرائم خشن آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته 9 هزار پرونده توهین در استان تشکیل شده که مجازات آن جزای نقدی در صندوق دولت است و این پرونده های سبک وقت و انرژی زیادی از دستگاه قضایی می گیرد و در این خصوص نهضتی آغاز شده و کسانی که مرتکب جرم توهین شوند با استفاده از ظرفیت های قانونی ملزم به نصب بنر عذرخواهی خواهند شد، امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مبارزه با جرائم خشن در استان قزوین تشکیل می شود

ستاد مبارزه با جرائم خشن در استان قزوین تشکیل می شود