مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-05اجتماعي

افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+10 در اصفهان به دلیل زیاد شدن مراجعات


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعات کاری تمامی دفاتر پلیس+10 استان اصفهان تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 16 و 30، -  جهانگیر کریمی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به گسترش تقاضای مردمی برای دریافت گذرنامه شرکت در پیاده روی اربعین و خدمت رسانی بیشتر به زائران کربلای معلی ساعات کاری دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 استان اصفهان افزایش یافت.

وی افزود: بر این اساس ساعات کاری تمامی دفاتر پلیس+10 استان اصفهان تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 16 و 30، روزهای پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 و 30 و روزهای جمعه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر خواهد بود.

کریمی با تاکید بر اینکه هیچ گذرنامه ای در مرزها تمدید نمی شوند، گفت: از شهروندانی که مهلت گذرنامه آن ها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است می خواهیم به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و نسبت به تمدید آن ها پیش از عزیمت به مرزها اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به شلوغی اداره مهاجرت و گذرنامه و حجم درخواست برای صدور گذرنامه در خیابان رودکی، متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین با مراجعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+10 در اصفهان به دلیل زیاد شدن مراجعات

افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس+10 در اصفهان به دلیل زیاد شدن مراجعات