مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-05سياسي

هماهنگی مرجعیت و مقاومت چگونه آتش فتنه را از عراق دور کرد؟


اقدام حکیمانه مرجعیت و ابتکار عمل رهبری مقاومت بار دیگر عراق را از یک فتنه و آشوب بزرگ که برخی قصد تحریف آن به سمت یک جنگ داخلی را داشتتند، نجات داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تحولات اخیر در صحنه سیاسی عراق که به حوادثی خون بار منجر شد نهایتا بیشتر از چند روز طول نکشید و درحال حاضر آرامش و ثبات به خیابان های این کشور برگشته است.

این درحالی است که با توجه به حجم خشونت ها در این حوادث و کشته و و سازشکاران است.

همچنین بعد از کناره گیری آیت الله حائری از مرجعیت، مقتدی صدر با توجه به اقدامی که آیت اللله حائری به منظور جلوگیری از وقوع فتنه و تفرقه در عراق انجام داد، از توصیه های ایشان تمکین کرد.

این اقدام آیت الله حائری و هماهنگی مرجعیت و مقاومت در دفع شر و آشوب، یادآور فتوای جهاد کفایی آیت الله سید علی سیستانی در سال 2014 است که همه عراقی ها را برای مبارزه با تروریسم تکفیری داعش که در مرز ورود به بغداد بود متحد کرد و میلیون ها عراقی که جایگاه ویژه ای برای مرجعیت قائل هستند سلاح به دست گرفته و به جنگ با تروریست های داعش رفتند .

سازمان مردم نهاد حشد شعبی که بزرگترین سپر عراق مقابل تروریسم بود نیز از دل همین فتوا بیرون آمد و امروز ضامن امنیت عراقی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی مرجعیت و مقاومت چگونه آتش فتنه را از عراق دور کرد؟

هماهنگی مرجعیت و مقاومت چگونه آتش فتنه را از عراق دور کرد؟