مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-05اجتماعي

پیش بینی حضور3 میلیون زائر در پیاده روی جاماندگان اربعین شهر تهران


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی حضور 3 میلیون زائر در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به تشریح برنامه ها در این روز پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، سیدعلیرضا فاطمیان پور، با بیان این که پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران امسال با عنوان لشکر حسین برگزار می شود، گفت: پیاده روی اربعین سال ها در عراق برگزار می شد و پس از آن در سال های اخیر خیل عاشقان حسینی از کشورمان به جمع زائران اربعین پیوستند و هر سال بر تعداد زائران ایرانی افزوده شد؛ تا جایی که امسال حدود پنج میلیون ایرانی به زیارت اربعین مشرف خواهند شد.

برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین با عنوان لشکر حسین وی با بیان اینکه 9 سال گذشته تعدادی دانشجو که توفیق تشرف به پیاده روی اربعین را نداشتند پیاده به سمت حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام حرکت کردند، افزود: این اقدام به حرکت جاماندگان حسینی منجر شد و جمعی از عاشقان حسینیِ دل شکسته در این مسیر قدم برمی دارند.

فاطمیان پور با اشاره به اینکه شهرداری تهران در هر حرکت مردمی خود را مسوول می داند، به تشریح برنامه های راهپیمایی جاماندگان حسینی پرداخت و گفت: مراسم از ساعت 7 صبح از میدان امام حسین علیه السلام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور3 میلیون زائر در پیاده روی جاماندگان اربعین شهر تهران

پیش بینی حضور3 میلیون زائر در پیاده روی جاماندگان اربعین شهر تهران