مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-05دانش

پارک ها به سمت ایجاد پردیس مشترک بروند / تسهیلات برای استخدام در پارک ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی خیرالدین در مراسم تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، - معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم گفت: بر اساس آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اجازه استخدام 300 نیرو برای پارک های علم و فناوری داده شده و کارمندان پارک مشمول معافیت مالیاتی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی خیرالدین در مراسم تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این پارک را از پارک های نوپای کشور دانست که مجوز آن در خرداد ماه سال 1400 از سوی شورای گسترش صادر شد.

خیرالدین با اشاره به دستاورد های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه های مختلف، چون هوافضا و ساخت پلتفرم هواپیمای 72 نفره، گفت: در حال حاضر 30 شرکت دانش بنیان در پارک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانش بنیان هستند که این تعداد باید اضافه شود.

وی گفت: روسای پارک ها، پارکبان نیستند و وظیفه آن ها این است که بخش خصوصی را وارد حوزه توسعه فناوری کنند و با به کارگیری پتانسیل های بکر، پردیس های مشترک تاسیس کنند.

خیرالدین با اشاره به ایجاد پردیس های علم و فناوری مشترک در دانشگاه ها یادآور شد: پیشنهاد می شود پارک دانشگاه صنعتی امیرکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ها به سمت ایجاد پردیس مشترک بروند / تسهیلات برای استخدام در پارک ها

پارک ها به سمت ایجاد پردیس مشترک بروند / تسهیلات برای استخدام در پارک ها