مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:022022-09-05ورزشي

بانوان خراسان جنوبی به 3 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند


رهاورد بانوان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی رشته های متنوع ورزشی کشور 3 مدال خوشرنگ شد.

- به گزاش خبرگزاری فارس از بیرجند، بانوان شایسته خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند و مدال های خوش رنگی را برای استان به ارمغان آوردند.

هدی قاسمی در مسابقات قهرمانی دو ومیدانی نوجوانان کشور در ماده 400 متر با مانع با گردن آویز نقره بر سکوی دوم رقابت ها ایستاد.

این ماراتن ملی با شرکت بیش از 200 دو ومیدانی کار برتر کشور در پیست دو ومیدانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

رجبی بر سکوی قهرمان مسابقات آزاد دارت کارگران کارخانجات کشور ایستاد پرونده مسابقات آزاد دارت قهرمانی کارگران کشور در بخش بانوان با حضور 27 بازیکن از 11 استان با معرفی برترین ها در اردبیل بسته شد.

   در بخش انفرادی  این دوره از رقابت ها زهرا رجبی از شهرستان طبس خراسان جنوبی با کسب نشان طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، مژگان پالیزوان از استان تهران نایب قهرمان، آرنوش رجبی از استان مرکزی و هانیه صفری سوم مشترک را از آن خود کردند.

 همچنین در بخش دوبل انتخابی مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران کارخانجات کشور زهرا رجبی از خراسان جنوبی به همراه مژگان پالیزوان از تهران با گردن آویز نقره در جایگاه دوم رقابت ها ایستاد، لیلا مهرجو و مژگان پالیزوان از تهران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان خراسان جنوبی به 3 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

بانوان خراسان جنوبی به 3 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند