مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:022022-09-05ورزشي

دفاع تمام قد کیهان از مهدی تاج/ دلال ها علیه او سمپاشی و لجن پراکنی می کنند


این ها همه یعنی این که این جریان مفسد فعال در فوتبال سخت احساس خطر کرده است و صرفا از وعده سالم سازی فوتبال که رییس جدید فدراسیون فعلا فقط حرفش را زده است، - این ها همه یعنی این که این جریان مفسد فعال در فوتبال سخت احساس خطر کرده است و صرفا از وعده سالم سازی فوتبال که رییس جدید فدراسیون فعلا فقط حرفش را زده است، به شدت به ترس و هراس افتاده است.

کیهان نوشت: رییس جدید فدراسیون فوتبال اگر واقعا بخواهد آنچنان که بعد از انتخاب شدن گفته است، در جهت اصلاح فوتبال گام بردارد و شر جریانات اختاپوسی و دلالی فاسد و اخلالگر را از سر فوتبال کم کند، تردید نداشته باشد- نه ایشان بلکه هیچ کس تردید نکند- که با سنگین ترین هجمه ها و حملات و سمپاشی ها و لجن پراکنی ها رسانه ای(به سرکردکی بعضی سایت های بدنام وتبعیت محض در حد پادویی بعضی برنامه های چشمک زن! سیما) وغیر رسانه ای روبه رو خواهد شد، چنان که هنوز کار را شروع نکرده است، با این هجمه سنگین که سنگین تر هم خواهد شد، مواجه شده است.

این روزها می بینیم افراد و عناصر و بعضی برنامه های تلویزیونی که چشم خود را برکثیف ترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و.

بسته اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف و فریب افکار عمومی و دادن آدرس های غلط برای حواس مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع تمام قد کیهان از مهدی تاج/ دلال ها علیه او سمپاشی و لجن پراکنی می کنند

دفاع تمام قد کیهان از مهدی تاج/ دلال ها علیه او سمپاشی و لجن پراکنی می کنند