مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-05اقتصادي

کارخانه «خمیرمایه ناغان» نسبت به ارسال لیست و حق بیمه مردادماه کارگران اقدام کند


مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص بیمه بیکاری کارگران کارخانه خمیرمایه ناغان که با حکم قضایی تعطیل شده است، گفت: پس از ارسال لیست از طرف شرکت خمیرمایه به سازمان، - عبدالله مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص بیمه بیکاری کارگران کارخانه خمیرمایه ناغان که با حکم مراجع قضایی به دلیل مشکلات زیست محیطی تعطیل شده است، گفت: جلسه کمیته هماهنگی بیمه بیکاری با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار و پس از بحث و بررسی مقرر شد بیمه بیکاری افراد بیکار شده برحسب شرایط و ضوابط قانونی برقرار شود.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه لیست و حق بیمه مردادماه کارگران موصوف لغایت تاریخ بیکاری به علت مهلت قانونی ارسال لیست از طرف شرکت خمیرمایه به سازمان ارسال و پرداخت نشد، این شرکت برحسب مقررات کارفرما تا پایان شهریورماه مهلت دارد نسبت به ارسال لیست حق بیمه مردادماه اقدام کند.

مختاری افزود: پس از ارسال لیست حق بیمه مردادماه و بعد از بررسی شرایط قانونی افراد احکام برقراری مقرری بیمه بیکاری آنان صادر خواهد شد.

1545 نفر در چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری می گیرند وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع به 4 هزار و 763 نفر رسید مدیرکل تامین اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه «خمیرمایه ناغان» نسبت به ارسال لیست و حق بیمه مردادماه کارگران اقدام کند

کارخانه «خمیرمایه ناغان» نسبت به ارسال لیست و حق بیمه مردادماه کارگران اقدام کند