مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-05ورزشي

وضعیت مبهم قطعه 6 شهری آبیک/ ارزش افزوده برای شهرداری ها مُسکن است، درمان نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، از سوی دفتر نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خبرنگار فارس در آبیک به نشست این نماینده مجلس با شورا و شهرداری آبیک در سالن اجتماعات پارلمان محلی آبیک دعوت شد که مسائل مهمی در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشکل قطعه 6 شهری ناشی از مشکل درون سازمانی ادارات کل است عباس دادخواه شهردار آبیک در این جلسه بیان کرد: مکاتبات و توافقات برای 96 هکتار از اراضی شمال اتوبان انجام شده تا به محلی برای ایجاد درآمد پایدار تبدیل کنیم؛ از سویی 30 هکتار زمین هم با موافقت با مالکین برای احداث مراکز تفریحی أخذ شده و پیگیر هستیم تا به نتیجه برسیم.

وی افزود: امسال 36 هزار متر مربع آسفالت در شهر آبیک اجرا شده، تمام پارک ها در سطح قابل قبولی نوسازی و بهسازی شده اند، احداث پارک بازی در دستور کار بوده و زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرک فردوس هم در زمینی به مساحت 650 متر مربع با 450 متر مربع چمن مصنوعی احداث می شود.

این مسئول ادامه داد: پیگیر راه اندازی استخر هستیم و به زودی افتتاح می شود.

شهردار آبیک مشکل قطعه 6 شهری را مشکل درون سازمانی ادارات کل ثبت و اسناد، منابع طبیعی و آبخیزداری و راه و شهرسازی ذکر و خاطرنشان کرد: با باز شدن گره این مشکل، اسناد مالکیت برای مردم صادر می شود و شهرداری هم می تواند پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مبهم قطعه 6 شهری آبیک/ ارزش افزوده برای شهرداری ها مُسکن است، درمان نیست

وضعیت مبهم قطعه 6 شهری آبیک/ ارزش افزوده برای شهرداری ها مُسکن است، درمان نیست