مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-05اقتصادي

هزینه درمان این بیماران به صفر می رسد


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به جزییات اجرای طرح دارویاری در پایتخت در عین حال درباره هزینه های دارویی بیماران خاص و صعب العلاج به دنبال اجرای این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا نمازی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح دارویاری، گفت: 23 تیرماه 1401 ارز ترجیحی دارو حذف شد و ما در پنجم مرداد ماه مطالبه همان 7 روز داروخانه ها که تا پایان تیرماه بود را پرداخت کردیم.

از 4000 میلیارد بودجه ای که برای طرح دارویاری در مرحله اول، در نظر گرفته شد، به طور کلی بیمه سلامت حدود 1300 میلیارد تومان دریافت کرده است.

سهم تهران از این بودجه بر اساس عملکردهای استانی است و نمی توان عدد دقیقی اعلام کرد؛ زیرا تهران به عنوان پایتخت با سایر شهرها متفاوت است.

از طرفی رقمی که برای هر ماه پرداختی خواهیم داشت بسته به فصل و شیوع بیماری ها متفاوت خواهد بود.

پرداخت های بروز بیمه سلامت با اجرای طرح دارویاری وی درباره میزان پرداختی داروخانه های استان تهران در مردادماه که ارز ترجیحی دارو به طور کلی حذف شده بود، بیان کرد: در داروخانه های خصوصی سهم ارز و سهم سازمان با توجه به تعداد سند ارسالی حدود 22 میلیارد تومان و در بخش دانشگاهی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان این بیماران به صفر می رسد

هزینه درمان این بیماران به صفر می رسد