مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-05اقتصادي

20 درصد پرونده های تخلیه ملک منجر به صدور حکم تخلیه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام هادی صادقی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون تعداد پرونده های مربوط به تخلیه اماکن مسکونی گفت: - رییس مرکز توسعه حل اختلاف گفت:سالانه حدود 108 هزار پرونده مربوط به تخلیه ملک در شورا های حل اختلاف تشکیل می شود که از مجموع این پرونده ها حدود 20 درصد منجر به صدور حکم تخلیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام هادی صادقی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون تعداد پرونده های مربوط به تخلیه اماکن مسکونی گفت: در سه سال اخیر، پرونده های مربوط به اجاره بها و تخلیه اماکن مسکونی وضع استثنایی و خاص داشت.

دو سال با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و اخیراً هم با مصوبه جلسه اقتصادی سران قوا این پرونده ها وضعیت خاصی پیدا کرد.

وی افزود: این مصوبات در راستای حمایت از مستأجران و اقشار آسیب پذیر تصویب شده است و بنای این مصوبات بر این است که تا جای ممکن از آن ها حمایت شود، خانه های مسکونی تخلیه نشود و سقف اجاره بها مبلغ معینی باشد.

صادقی با اشاره به مصوبه مربوط به تعیین سقف افزایش اجاره بها در تهران و شهرستان ها گفت: میزان افزایش اجاره بها در شهر تهران 25 درصد و در سایر شهر ها 20 درصد در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد پرونده های تخلیه ملک منجر به صدور حکم تخلیه شد

20 درصد پرونده های تخلیه ملک منجر به صدور حکم تخلیه شد