مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-05اقتصادي

روان سازی تردد در پایانه مرزی میلک


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به تحولات سیاسی صورت گرفته سال گذشته در کشور افغانستان و استقرار دولت جدید تردد ناوگان در روزهای جمعه انجام نمی شد که با رایزنی های صورت گرفته بین نمایندگان دوکشور مقرر شد از این هفته هیچ .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایوب کرد در جلسه بررسی میزان تجارت مرزی از مرز میلک اظهار داشت: با توجه به تحولات سیاسی صورت گرفته سال گذشته در کشور افغانستان و استقرار دولت جدید تردد ناوگان در روزهای جمعه انجام نمی شد که با رایزنی های صورت گرفته بین نمایندگان دوکشور مقرر شد از این هفته هیچ وقفه ای در تردد کامیون ها صورت نگیرد و روزهای جمعه نیز تردد  انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 250 دستگاه کامیون  از پایانه مرزی میلک تردد می کنند که با فعالیت پایانه درتمام روزهای  هفته این رقم به بیش از 450 دستگاه نیز خواهد رسید.

وی گفت:با توجه به اهمیت بالای این پایانه مرزی در توسعه مبادلات اقتصادی ایران و افغانستان با وجود بروز تحولات گسترده در این کشور تردد کامیون های ترانزیتی به این کشور با قوت تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روان سازی تردد در پایانه مرزی میلک

روان سازی تردد در پایانه مرزی میلک