مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-05دانش

دانشگاه تهران دارای بیشترین سرآمد علمی در کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید سرکار در آیین معرفی منتخبان هفتمین دوره برنامه سرآمدان علمی ایران در سخنانی با ارائه گزارشی از هفت دوره گذشته این برنامه تصریح کرد: - دبیر فدراسیون سرآمدان ایران، دانشگاه تهران را دارای بیشترین تعداد سرآمد علمی در دوره های گذشته معرفی کرد و گفت: تاکنون از 25 استان کشور سرآمد علمی داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید سرکار در آیین معرفی منتخبان هفتمین دوره برنامه سرآمدان علمی ایران در سخنانی با ارائه گزارشی از هفت دوره گذشته این برنامه تصریح کرد: در طول این هفت دوره از سال 1394 تاکنون 306 سرآمد علمی از کل کشور داشته ایم.

دبیر فدراسیون سرآمدان ایران در این برنامه که با حضور وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، افزود: این نشان می دهد برخی افراد در چندین دوره به عنوان سرآمد معرفی شده اند.

سرکار با بیان اینکه سرآمدان علمی کشور بر اساس امتیازات کسب شده انتخاب و معرفی می شوند تصریح کرد: تاکنون و طی هفت دوره گذشته 281 سرآمد مرد و 25 سرآمد علمی زن بوده اند.

وی همچنین گفت: طی هفت دوره برگزاری برنامه سرآمدان 10 نفر در همه دوره ها، 11 نفر در 6 دوره، 15 نفر در پنج دوره و 19 نفر در چهار دوره و در آخر 138 نفر در یک دوره حضور داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران دارای بیشترین سرآمد علمی در کشور است

دانشگاه تهران دارای بیشترین سرآمد علمی در کشور است