مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 04:122022-09-05اقتصادي

کنترل کیفیت مصالح پروژه های مسکن ملی در زنجان


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کیفیت بتن تمام پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط آزمایشگاه های ذیصلاح کنترل می شود.

- احسان ذبیحیان، رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اهمیت نظارت صحیح بر عملیات اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان، برنامه ریزی لازم قبل از آغاز پروژه ها انجام شده است.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه با همکاری سازمان نظام مهندسی استان، شرکت های طراح و ناظر با حضور مهندسان استان تشکیل و پروانه اشتغال مهندسی برای آنان صادر شده است، ابراز کرد: تصمیم اداره کل مبنی بر واگذاری نظارت پروژه ها تنها به شرکت های حقوقی بوده تا هم ارائه خدمات بهتری در زمان اجرا صورت پذیرد و هم از خدمات آنها بعد از اتمام پروژه ها استفاده شود.

وی گفت: لایه های متعدد نظارت، در این پروژه ها تعریف شده است و با حضور ناظران مقیم در محل اجرای پروژه، تمام مراحل انجام کار تحت نظارت ناظران حقوقی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کیفیت مصالح پروژه های مسکن ملی در زنجان

کنترل کیفیت مصالح پروژه های مسکن ملی در زنجان