مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 21:422022-09-04ورزشي

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا شد


پیش از این نیز گمانه زنی رسانه ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، - گزینه نایب رییسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از 19 سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ پریا شهریاری که طی روزهای گذشته گمانه زنی های زیادی در خصوص جایگزینی او به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون به گوش می رسید، به عضویت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال درآمد.

در روزهای اخیر و بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، شایعات زیادی در مورد پیشنهاد نایب رییسی سوم به پریا شهریاری مطرح شده است، پیش از این نیز گمانه زنی رسانه ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه های را رقم زده است.

شهریاری که پیش از این 19 سال به طور مستمر به عنوان رییس کمیته فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال ایران مدیریت می کرد و بعد از استعفا از این سمت، 3 ماه نیز در سازمان لیگ به عنوان مدیرفنی و توسعه مشغول به کار بود، بعد از قطع همکاری با فدراسیون ایران، به عنوان اولین مدیر زن ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا شد

پریا شهریاری اولین مدیر زن ایرانی در فیفا شد