مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 21:172022-09-04اجتماعي

تردد زائران از مرز باشماق برکات معنوی فراوانی خواهد داشت


تردد زائران برای اولین بار از مرز باشماق مریوان دارای برکات و ابعاد فرهنگی و معنوی فراوان است و کردستان باید از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در جلسه ستاد مستقیم دنبال کنند و زیرمجموعه خود را نیز در این زمینه هماهنگ و همراه کنند.

زارعی کوشا یادآوری کرد: کردستان تجربه سفرهای نوروزی را با موفقیت و با کمترین مشکل پشت سر گذاشت و این تجربه می تواند در میزبانی مناسب از زوار اربعین حسینی تکرار کرد.

استاندار کردستان در ادامه به بازدید خود از مسیر تردد زائرین اربعین از مرز باشماق تا سلیمانیه و نجف اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه موکب اصلی ما در شهر سلیمانیه از یک فضای بسیار مناسبی برخوردار است و کلیه جوانب کار بررسی و برای همه مسائل پیش بینی و تدارکات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: مشکلات و نواقص اندک مسیر تردد زائرین در استان کردستان نیز باید مرتفع و در نقاط حادثه خیزی که امکان اصلاح فوری آن وجود ندارد پلیس راه و نیروهای امدادی حضور پررنگ داشته باشند.

زارعی کوشا در ادامه نقش پیاده روی اربعین  در سالیان گذشته و در انسجام بخشی و تقویت جبهه حق را مهم ارزیابی کرد و گفت: کمیته فرهنگی ستاد اربعین باید توجه بسیار جدی به مسائل تبلیغاتی و رسانه ای این رویداد بزرگ فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائران از مرز باشماق برکات معنوی فراوانی خواهد داشت

تردد زائران از مرز باشماق برکات معنوی فراوانی خواهد داشت