مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-04اقتصادي

زیرساخت های شهر سلامت آماده سرمایه گذاری است


زیرساخت های شهر سلامت شیراز تا حدودی برای سرمایه گذاری آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه، در جلسه بررسی ظرفیت های گردشگری سلامت استان در شیراز اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز و حوزه گردشگری استان یک جدول زمان بندی ارائه دهند که بر اساس آن مشخص شود تا یک سال دیگر یعنی پایان مرداد سال 1402 به چه شکل و چگونه عمل خواهند کرد و چه میزان سرمایه گذاری در شهر سلامت اتفاق خواهد افتاد.

وی، ضمن تاکید بر لزوم تهیه جزوه ای تحت عنوان منشور حقوق بیماران خارجی ادامه داد: با تهیه این جزوه و ارائه به بیماران خارجی، آنها از خدمات مختلف درمانی و اقامتی که می توانند دریافت کنند مطلع خواهند شد و علاوه بر این یک شماره تلفن نیز برای برقراری تماس و دریافت راهنمایی های لازم در اختیار آنها قرار داده شود.

استاندار فارس افزود: با توجه به استقبال برخی بانوان بیمار خارجی از دریافت خدمات در مراکز درمانی ویژه بانوان، بیمارستان و کلینیک هایی با کادر و پرسنل متشکل از بانوان با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شود تا در صورت تمایل بتوانند به راحتی خدمات را دریافت کنند.

ایمانیه بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث توریسم درمانی، خواهان حضور دو نماینده از استان در سفارتخانه های ایران در عمان و عراق با هزینه استان هستیم تا موضوعات مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهر سلامت آماده سرمایه گذاری است

زیرساخت های شهر سلامت آماده سرمایه گذاری است