مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-04سياسي

خدمت رسانی هیأت رزمندگان اصفهان به زائران پاکستانی در مرزهای «ریمدان» و «میرجاوه»


مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 40 نفر از نیروهای اصفهانی در مرزهای ریمدان و میرجاوه درحال فعالیت اند که این افراد از 31 مرداد در مرزها مستقر شدند و در این مدت در حال آماده کردن امکانات و تجهیزات هستند.

- محمد نادرالاصلی مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مرز ریمدان و میرجاوه مرز ورود زائران پاکستان است، اظهار داشت: علیرغم مشکلاتی که دولت عراق ایجاد کرده است موج زائران پاکستانی در حال حرکت به سمت ایران و نیازمند پشتیبانی و پذیرایی هستند که در این راستا عوامل هیأت رزمندگان با استقرار در این دو مرز در حال پذیرایی، اسکان و توزیع میان وعده و اقلام فرهنگی هستند.

  وی با یادآوری اینکه 2 مرز مذکور حدود هزار و 620 کیلومتر با اصفهان فاصله دارد، افزود: در حال حاضر حدود 40 نفر از نیروهای اصفهانی در منطقه مذکور درحال فعالیت اند که این افراد از 31 مرداد در مرزها مستقر شدند و در این مدت در حال آماده کردن امکانات و تجهیزات هستند.

نادرالاصلی با یادآوری اینکه هم زمان گروه های از خادمان نیز در غربی ترین منطقه با 2 هزار و 500 کیلومتر فاصله حضور دارند، خاطرنشان کرد: همچنین در مرز مهران 85 نیروی خدماتی از هیات رزمندگان مستقر و به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمت به زائران هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی هیأت رزمندگان اصفهان به زائران پاکستانی در مرزهای «ریمدان» و «میرجاوه»

خدمت رسانی هیأت رزمندگان اصفهان به زائران پاکستانی در مرزهای «ریمدان» و «میرجاوه»