مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-04اقتصادي

دلیل عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در صنعت چیست؟/یک دلیل مهم از نگاه معاون وزیر


معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت در نشست با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به برخی مشکلات این استان در حوزه صنعت اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ وجیه الله جعفری در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دلیل حضور خود در این استان گفت: امیدواریم بتوانیم طرح های خیلی خوبی را در استان رقم زده و طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانیم چند ماهی است که وزارت صمت نگاهی متفاوت تری نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های دیگر در حوزه معادن دارد.

وی با بیان این که طرح های اکتشافی را به جد دنبال می کنیم گفت: یک سری محدوده های جدید را در استان شناسایی کرده ایم و همکاران ما به دنبال تکمیل کارهای اکتشافی هستند.

این مسئول گفت: اگر زنجیره اول به خوبی شکل گیرد زنجیره های بعدی کارآمدتر و موثرتر شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه چند معدن در استان در سال های گذشته داشته ایم که راکد شده بودند گفت: تلاش کردیم سرمایه گذار پای کار بیاید اما علاقه مندی چندانی وجود ندارد لذا باید مشوق های بیشتری را در سطح استان داشته باشید تا یک کار خوب اتفاق بیفتد.

رییس سازمان ایمیدرو در بخش دیگری از اظهارات خود یادآور شد: حوزه توسعه و زیرساخت ما کمک خواهد کرد و یک بخش هم به ظرفیت ها برمی گردد و باید کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در صنعت چیست؟/یک دلیل مهم از نگاه معاون وزیر

دلیل عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در صنعت چیست؟/یک دلیل مهم از نگاه معاون وزیر