مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-04اقتصادي

یک میلیون بسته لوازم التحریر در پویش «همه حاضر» توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پروش، در نشست خبری طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی که صبح امروز یکشنبه 13 شهریور برگزار شد، - یک میلیون بسته لوازم التحریر در پویش همه حاضر توزیع می شود مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: بنا داریم یک میلیون بسته لوازم التحریر را با مشارکت نهاد های خیریه و گروه های جهادی در قالب پویش همه حاضر توزیع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پروش، در نشست خبری طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی که صبح امروز یکشنبه 13 شهریور برگزار شد، گفت: توسعه ظرفیت های موجود در عرصه تولید محصولات نوشت افزار ایرانی تنها در آموزش و پرورش و با اهتمام کانون قابل تحقق است گفت: حتماً حمایت می کنیم که به نقطه مطلوب برسیم.

این مهم باید به گونه ای رقم بخورد که همه نوشت افزار و همه محتوا ی مورد استفاده از سوی دانش آموزان ایرانی، ساخت ایران باشد.

وقتی دانش آموزان ما از نوشت افزاری استفاده می کند که توسط متخصصان و تولیدگران ایرانی ساخته شده آن حس خودباوری در وجودش تقویت می شود.

وی ادامه داد: در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و توزیع و عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی در شهر های مختلف که امکان آن به تازگی از طریق سایت دیجی کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون بسته لوازم التحریر در پویش «همه حاضر» توزیع می شود

یک میلیون بسته لوازم التحریر در پویش «همه حاضر» توزیع می شود