مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-04اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت معدن هشونی کوهبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان امروز در حاشیه نشست کمیسیون امنیت کارگری شهرستان اظهار کرد: در جریان سیل به صورت میدانی از معدن هشونی غربی بازدید شد، در حالی که قبل و بعد از معدن سالم است اما به معدن خسارت جدی وارد شده است.

وی خاطر نشان کرد: برآورد شده که حدود 27 میلیارد تومان به معدن هشونی غربی در جریان سیل اخیر خسارت وارده شده که گزارش به ستاد حوادث بحران استان کرمان ارسال شده است.

توکلی خطاب به مدیران معدن هشونی غربی بیان داشت: جا دارد با توجه به درخواست کارگران از وجود کارگران معدن برای رفع مشکلات موجود بهره ببرید تا با کار جهادی و انقلابی در یک ماه آینده شاهد فعالیت این معدن باشیم که خانواده ها از مشکلات حاصل از تعطیلی معدن فارغ شوند.

وی تاکید کرد: مقرر شد که جاده ارتباطی به معدن و روستاهای پایین دست جابه جا شود تا در حوادث آینده شاهد خسارات احتمالی نباشیم و با پیگیری قیر رایگان آسفالت جاده مذکور را از محل 15 درصد به سرانجام برساند.

 محسن سیف اللهی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهبنان گفت: در اثر سیل اخیر و خسارت وارده، معدن هشونی غربی تعطیل و حدود 90 نفر از کارگران بیکار شدند که با عنایت ویژه و معرفی به تامین اجتماعی تا زمان راه اندازی مجدد از بیمه بیکاری بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت معدن هشونی کوهبنان

تشریح آخرین وضعیت معدن هشونی کوهبنان