مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-04پزشكي

استاندار همدان: از بهترین امکانات فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می شود


استاندار همدان با بیان اینکه آب سالم منطبق بر استانداردهای علمی به دست شهروندان می رسد گفت: از بهترین امکانات فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شانزدهمین جلسه شورای آب استان همدان اظهار کرد: وجود آرسنیک در آب موضوعی نیست که افراد غیر متخصص در رابطه با آن نظر بدهند و این موضوع توسط متخصصان حوزه بهداشت و کارشناسان از آن به شبکه آبرسانی همدان از تاکیدات وزیر نیرو بود گفت: اجرای خط موازی آبرسانی از دیگر موارد این گفت وگو بود و مقرر شد با ظرفیت سازی جدید، چاه های شناسایی شده در مناطق گنج تپه، امزاجرد و انصارالامام حجم تامین آب افزایش یابد.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: تدابیر میدانی برای پیشبرد امور و حل مسائل مربوط به آب بسیار اهمیت دارد و از ظرفیت مشاوران وزارت نیرو برای حفاری و بهره برداری از چاه ها و اتصالات استفاده می شود.

وی گفت: از 30 حلقه چاه آب جدیدی که قرار است حفر شود متناسب با ظرفیت موجود، 15 حلقه چاه توسط شرکت آب منطقه ای و 15 حلقه چاه دیگر نیز توسط آب و فاضلاب استان حفاری می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در طول 72 ساعت آینده میزان آبدهی و ظرفیت چاه ها افزایش یافته و اصلاح می شود گفت: کشت دوم محصولات کشاورزی در استان همدان ممنوع است و هیچگونه توجیهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: از بهترین امکانات فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می شود

استاندار همدان: از بهترین امکانات فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می شود