مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-04سياسي

معاون اول رییس جمهور: رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است


محمد مخبر در اجلاسیه جهادگران کشور عنوان کرد: رویکرد جهادگران کمک به اقشار ضعیف است و همین رویکرد در دولت نیز وجود دارد که مبارزه با فقر و توزیع عادلانه یارانه ها از جمله اقدامات دولت در همین راستا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، و دقیق رهبر معظم انقلاب را مشاهده کردند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه کلی نگری و نگاه راهبردی در عین عملیاتی بودن از دیگر ویژگی های خاص رهبر معظم انقلاب است، گفت: بسیار دشوار است کسی که تفکر جهادی دارد بتواند کلان نگر باشد و کار عملیاتی نیز انجام دهد که تمام این ویژگی ها بصورت همزمان در مقام معظم رهبری بارز است.

وی هنر به صحنه آوردن مردم را دیگر ویژگی رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: جنگ تحمیلی با اتکا بر همین موضوع اداره شد و جریانات منافقین و فتنه نیز با اتکا بر مردم حل شد و امروز نیز با همین دیدگاه کشور در حال اداره شدن و رفع مشکلات است.

 مخبر خاطر نشان کرد: در سال 1347 مقام معظم رهبری با وجود آنکه امکاناتی در اختیار نداشتند وقتی برای کمک رسانی به زلزله زدگان اقدام کردند چندین اتوبوس از شهرهای مختلف به کمک ایشان آمدند و ایشان به نحوی مطلوب امور را سازماندهی کردند و تمامی ظرفیت ها و نیروی انسانی منطقه را بکار گرفتند و همین موضوع باعث ترس دشمنان شده بود چرا که می دیدند سیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است

معاون اول رییس جمهور: رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است