مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-04بين الملل

غارت 9 میلیارد پول نفت یمن توسط ریاض/صنعاء طرح اضطراری به اجرا گذاشت


منابع یمنی با اعلام غارت 9 میلیارد پول نفت یمن توسط ائتلاف سعودی گفتند، دزدی دریایی ائتلاف سعودی در توقیف 9 کشتی حامل سوخت، صنعاء را به اجرای یک طرح اضطراری وادار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المسیره ، شرکت نفت یمن اعلام کرد که به دلیل ادامه توقیف 9 کشتی نفتی توسط ائتلاف متجاوز، از صبح  امروز یکشنبه برای کاهش بحران عرضه، مجبور به اجرای یک طرح اضطراری شده است.

عصام المتوکل سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن اعلام کرد: در نتیجه تداوم نقض آتش بس موقت توسط ائتلاف تحت رهبری آمریکا از طریق ادامه دزدی دریایی و توقیف کشتی های مشتقات نفتی که بالغ بر 9 کشتی می شود، بحران عرضه در مشتقات نفتی شدت گرفته است.

وی با بیان اینکه این شرکت به منظور عرضه سوخت به همه شهروندان و مدیریت باقیمانده موجودی، از امروز یکشنبه با طرح اضطراری اقدام به کار کرده است، گفت: در دومین دوره تمدید آتش بس موقت هیچ شناوری سوخت از توقیف ائتلاف سعودی آزاد نشده است.

سخنگوی رسمی این شرکت بار دیگر تاکید کرد که نیروهای متجاوز و سازمان ملل متحد در قبال پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم انسانی و اقتصادی و عواقب ادامه محاصره شدید کشتی های سوخت رسان، مسئولیت کامل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غارت 9 میلیارد پول نفت یمن توسط ریاض/صنعاء طرح اضطراری به اجرا گذاشت

غارت 9 میلیارد پول نفت یمن توسط ریاض/صنعاء طرح اضطراری به اجرا گذاشت