مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-04پزشكي

اضافه شدن امکان اسکان رایگان برای کودکان بیمار توسط موسسه خیریه سیمرغ


ا فراهم آوردن امکان اقامت رایگان برای کودکان بیمار و خانواده هایشان در هتل ها و اقامتگاه های استاندارد و بهداشتی، این موسسه به نقطه اتکایی برای سیستم درمانی و بهداشتی کشورمان تبدیل خواهد شد.

- ا فراهم آوردن امکان اقامت رایگان برای کودکان بیمار و خانواده هایشان در هتل ها و اقامتگاه های استاندارد و بهداشتی، این موسسه به نقطه اتکایی برای سیستم درمانی و بهداشتی کشورمان تبدیل خواهد شد.

مؤسسه سیمرغ، بخش مسئولیت اجتماعی شرکت سفرهای علی بابا، علاوه بر ایجاد امکان سفرهای درمانی برای خانواد ه های محروم، اسکان رایگان بیماران نیازمند را نیز فراهم ساخته است.

مؤسسه سیمرغ ، یکی از خدمات مسئولیت اجتماعی علی بابا که فعالیت های خود را در پاییز 1396 با اعزام امدادگران و پزشکان داوطلب به مناطق زلزله زده کرمانشاه آغاز کرد، اینک بناست به صورت رسمی ارائه خدمات اسکان را به فهرست خدمات خود اضافه کند.

به این ترتیب با فراهم آوردن امکان اقامت رایگان برای کودکان بیمار و خانواده هایشان در هتل ها و اقامتگاه های استاندارد و بهداشتی، این موسسه به نقطه اتکایی برای سیستم درمانی و بهداشتی کشورمان تبدیل خواهد شد.

فاطمه اشرفی مدیرعامل مؤسسه سفرهای سیمرغ در رابطه با اضافه شدن و شکل گیری این خدمت گفت: نقطه تمرکز سیمرغ در فاز نخست، تأمین بلیط هواپیما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن امکان اسکان رایگان برای کودکان بیمار توسط موسسه خیریه سیمرغ

اضافه شدن امکان اسکان رایگان برای کودکان بیمار توسط موسسه خیریه سیمرغ